Year One

Re: Year One

HozzászólásSzerző: Viktor24 » 2014. feb. 27. 20:13

Nos, ebből se lett sok minden. A projekt kezdeményezője még '11-ben írta, hogy szünetet tart, de nem hagyja abba a játék készítését. Aztán '12-ben jelezte, hogy még mindig próbálja beindítani a munkálatokat. Azóta nem találtam semmi infót, szóval ez is becsődölt.
Viktor24
 
Hozzászólások: 2087
Csatlakozott: 2005. feb. 20. 21:02
Tartózkodási hely: Folyton változik, ha csak nem körülöttem forog az univerzum

Re: Year One

HozzászólásSzerző: malum » 2010. szept. 11. 18:06

én is örülnék neki,egyetértek azzal,hogy a turagák érdekesek,de jó játkék lenne
a '01-es évek remek hangulatát idézi fül,kicsit hasonló a MNOG játékokra,meg az egyéb akkoriakra,de pont ez lenne benne a jó
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi
http://www.youtube.com/user/Psycho0212/videos
Avatar
malum
 
Hozzászólások: 1230
Csatlakozott: 2009. júl. 4. 17:01
Tartózkodási hely: Caprica

Re: Year One

HozzászólásSzerző: maxilos » 2010. szept. 11. 17:06

Remélem,hogy lesz belőle valami,mert várnék valami hasonlót.A Turagák elég érdekesek lettek,a fejük nagy és lapos,a lábuk meg mégjobban egy vasalóra emlékeztet.
CANNIBAL CORPSE 4EVER
EMMURE
ENTER SHIKARI
ATTACK ATTACK
LIKE MOTHS TO FLAMES
WE CAME AS ROMANS
FIVE FINGER DEATH PUNCH

Egy kis LOTR: http://www.youtube.com/watch?v=Wb5QEaM9p2k
Avatar
maxilos
 
Hozzászólások: 1756
Csatlakozott: 2008. nov. 21. 13:19
Tartózkodási hely: ahol éppen vagyok

Year One

HozzászólásSzerző: Viktor24 » 2010. szept. 11. 15:23

Ez is egy nagyszabásúnak szánt rajongói projekt, mint a BNG vagy a TQOTT, ezért érdemel egy saját témát. Azonban nem filmről, hanem számítógépes játékról van szó.

Mint a neve is mutatja, '01 történetét akarják visszaadni, egyúttal a ki nem adott hivatalos játékot bepótolni.

A játék felépítése a következő lesz:
Onuával kezdődik a dolog, az első pálya befejezése után játszhatóvá válnak a többiek, valamint az ő második pályája. Minden szintnek külön sztorit szánnak, hogy tükrözzék az év epizodikus jellegét. Minden boss pályán Makoki kövek lesznek elrejtve, amikkel a három szintes végső pályát lehet aktiválni.

A Toa pályák bosszai:
Tahu - Nui-Rama
Kopaka - Muaka
Lewa - Tarakava Nui
Gali - Takea
Pohatu - Kane-Ra
Onua - Nui-Jaga

A végső pálya felépítése:
Első szint: Kaiták VS Manasok
Második: Toák VS Árnyék Toák
Harmadik: Toák VS Makuta


A modellek terén eddig jutottak:

Vulkán
Szent Tűzhely
Ta-Koro tábla
Sziklák
Híd
Híd
Több híd
Kilátó
Híd alatt
Toa tartály dublőr

A tartály helyére majd a TNG egyik animációját akarják beilleszteni. A Toákhoz is a filmes modelleket használják fel. A Turagák terén meg ezek a még félkész szörnyetegek születtek:
Nokama
Nuju
Vakama
Onewa
Matau

Egyéb képek:
Nui-Jaga
A többit még nem rakták fel.

A demó pálya félig készen van. Ta-Koro áttervezett variánsa lesz a színhelye, ha elkészül. A játékmenet során maszkok gyűjtése lesz a fő cél, de a programozóknak egyelőre nagy gondjuk van a maszkerők megírásával.




Én hasonló szkepticizmussal fogadom a tervet, mint amilyennel a BNG-t is annak idején. Ám azzal szépen haladnak, elképzelhető, hogy ebből is lesz valami.
Viktor24
 
Hozzászólások: 2087
Csatlakozott: 2005. feb. 20. 21:02
Tartózkodási hely: Folyton változik, ha csak nem körülöttem forog az univerzum


Vissza: SEOC

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron