Brikwars - Kockaháború!

Re: Brikwars - Kockaháború!

HozzászólásSzerző: kereszteslovag » 2009. márc. 27. 20:20

Én nemrég azt találtam ki, hogy nem én döntöm el, hogy ki, milyen fegyverrel és kit támad, hanem azt is dobókockával kell dobni. Így véletlenszerű lesz az egész csata.
És ennél a fajtánál nem kell lépni, csak egymás elé rakom a csatában résztvevőket és amelyik legoemberke már támadott azt hátrébb rakom, így ő már még egyszer nem támadhat, viszont őt még lehet támadni.
Persze az nálam is meg van határozva, hogy bizonyos fegyverek erősebbek vagy gyengébbek vagy például 1; 2 vagy esetleg 4 emberre "hat" például ágyú esetében.
Avatar
kereszteslovag
 
Hozzászólások: 2141
Csatlakozott: 2007. jún. 15. 20:17
Tartózkodási hely: Szászberek

HozzászólásSzerző: hortomi » 2006. dec. 6. 18:52

Mi (kettesben egy haverommal) a múltkor játszottunk egy Quickwars-t,
annyi módosítással, hogy a lépés nagyságát is dobtuk (2 stud=1 pont a
kockán), meg nem volt hős, de különböző fegyverek, pajzs stb. volt. A
pálya 72x72 stud volt, ja és a fegyver "hatósugarát" is studban mértük.
Annak ellenére, hogy ugyebár szeretek legozni, szeretem a társasokat
(Catan, Carcassone, és tsai.), meg a stratégiai PC játékokat, valamiért
annyira nem jött be. :(
Pedig még egy erre hajazó, kicsit sakk beütésű társast is kitaláltunk 4-5 éve!

Mi lehetett a baj? :?:
Kevés a 2 ember, vagy kicsi volt a pálya?
Van ötletetek?

Ha valaki már rutinosabb Quickwars-os, esetleg a "hideg" szabálykönyv
mellé tudna írni valami személyesebb tapasztalatot?
And now for something completely different, it's
BrickShelf
Avatar
hortomi
 
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2005. márc. 5. 13:33
Tartózkodási hely: Budapest, XIV. ker.

HozzászólásSzerző: Tibicsoki » 2005. ápr. 4. 11:25

Egy speciális Brickwars:

http://www.brickshelf.com/gallery/spearjr/MichLUG/2005-04-01-f-con/gaming/brick-battles-g1-02.jpg
Ha jól értelmezem a "posta " kocsit el kell jutatni A pontból B pontba az ellenségnek meg meg kell akadályozni.

Itt pedig egy 4x4 es lapos kitalálás..
http://www.brickshelf.com/gallery/spearjr/MichLUG/2005-04-01-f-con/gaming/brickquest-02.jpg
Avatar
Tibicsoki
 
Hozzászólások: 1139
Csatlakozott: 2004. ápr. 12. 20:55
Tartózkodási hely: Budapest IV ker

HozzászólásSzerző: Ákos » 2004. máj. 4. 23:01

Nem.

Akos
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ákos 2006. márc. 12. 20:15-kor.
Avatar
Ákos
 
Hozzászólások: 5923
Csatlakozott: 2004. márc. 8. 17:30
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary

HozzászólásSzerző: Tibicsoki » 2004. máj. 4. 22:48

Csak egy fajta emberkéket lehet indítani a háborúba ????
Avatar
Tibicsoki
 
Hozzászólások: 1139
Csatlakozott: 2004. ápr. 12. 20:55
Tartózkodási hely: Budapest IV ker

HozzászólásSzerző: MALUG GM » 2004. ápr. 27. 17:02

Bionicle-vel is jót lehetne brikwar-ozni nem? Ott is vannak valami járműféleségek ha jól tudom. A sereg meg adott... :)
MALUG GM
MALUG Site Admin
MALUG Site Admin
 
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2004. márc. 3. 22:26
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásSzerző: Ákos » 2004. ápr. 21. 15:55

Mert átlósan is kehet mozogni (persze a^2+b^2=c^2 alapon ki lehetne számolni a távolságot, de így könnyebb. Sőt, az sem feltétel, hogy LEGO alaplapokon játszuk a játékot, lehet szőnyegen is.

Akos
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ákos 2007. jún. 10. 7:01-kor.
Avatar
Ákos
 
Hozzászólások: 5923
Csatlakozott: 2004. márc. 8. 17:30
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary

HozzászólásSzerző: Tibicsoki » 2004. ápr. 21. 14:53

Án csak azt nem értem, hogy a mozgást miért cm ben mérik, miért nme lego kockában ??? :)
Avatar
Tibicsoki
 
Hozzászólások: 1139
Csatlakozott: 2004. ápr. 12. 20:55
Tartózkodási hely: Budapest IV ker

HozzászólásSzerző: csapla » 2004. ápr. 15. 19:13

MALUG Ákos írta:Az a szerencsés, ha olyan partnerek csatáznak, akik kb. ugyanazt várják a játéktól.

Akos


Nekem mindegy milyen hátékot játszunk,de ezt lehetetlen komolyan játszani:))
El kezdtem lego alapokat begyûjteni ,hogy tudjak építeni terepet(nagy szürke,zöld,utak=ezeket lehet még ma is kapni legó boltokban?).
Ami gond lehet,hogy egymás legói összekeveredhetnek,de ez sem olyan nagy probléma.
Mérésre nem felelne meg a varrógépek közelében fellelhetõ mérõ szalag.1.5méter,és mindkét oldalával lehet mérni:))
Avatar
csapla
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2004. márc. 30. 20:23
Tartózkodási hely: Hungary

HozzászólásSzerző: Ákos » 2004. ápr. 14. 18:54

csapla írta:Valaki tudna küldeni e-mailben egy angol szabálykönyvet?


A hivatalos oldalon fent vannak a szabályok, és képek is vannak.

http://www.brikwars.com/

Akos
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ákos 2006. márc. 12. 20:14-kor.
Avatar
Ákos
 
Hozzászólások: 5923
Csatlakozott: 2004. márc. 8. 17:30
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary

HozzászólásSzerző: Ákos » 2004. ápr. 14. 18:52

Dgreguss írta:A QuikWarban nincsenek ún. Pontok, amiből meg lehet vásárolni az egységeket?


A Quikwars annyira le van egyszerűsítve, amennyire csak lehet. De saját szabályokat mindig lehet csinálni... Pld. Grunt 1 pont, Hátas 1 pont, Jármű 5 pont, építmény x pont stb, és mindenkinek van 100, 200, 1000 stb. pontja. De itt nem is az a fontos, hogy győzzön a sereged, hanem, hogy szétröhögjétek magatokat. Pld. Indiánok a Gunganok ellen, stb. Tehát nem fontos, hogy kiegyenlített, vagy igazságos legyen a csata. Illetve ez szubjektív dolog, lehet komolyan is csinálni. Az a szerencsés, ha olyan partnerek csatáznak, akik kb. ugyanazt várják a játéktól.

Akos
Avatar
Ákos
 
Hozzászólások: 5923
Csatlakozott: 2004. márc. 8. 17:30
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary

HozzászólásSzerző: Hepathos » 2004. ápr. 12. 19:08

1. Nem, a kalózos az ún. Tengeri csatákhoz tartozik

2. Persze, szerepelhetnek hajók, de leginkább a Tengeri Csatákhoz érdemes használni. Lehet személy- és jármû szállítónak használni a sime BrikWarban.

3. A terep akármekkora lehet, de a legelfogadottabb minimum egy asztal mérete.
Avatar
Hepathos
 
Hozzászólások: 110
Csatlakozott: 2004. ápr. 4. 17:40
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásSzerző: csapla » 2004. ápr. 12. 18:57

Most a kalózos környezet a középkoros részéhez tartozik a brickwarban,ugye? :wink:
Hajók nem szerepelhetnek a játékban?
A terep kábé mekkora,ahol a küzdelem folyik?
Avatar
csapla
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2004. márc. 30. 20:23
Tartózkodási hely: Hungary

HozzászólásSzerző: Hepathos » 2004. ápr. 12. 15:05

De a tank szerintem egy Nagyágyút tartalmaz, mert kell egy ember a kezeléséhez
És max. két kis fegyvert lehet rátenni

De a QuickWar inkább csak a figurákra van kihegyezve...
És a Hõs Az Elképesztõ mutatványt támadás helyett hajthatja végre, lehet védekezésre is használni, viszont akkor nem támadhat.
Avatar
Hepathos
 
Hozzászólások: 110
Csatlakozott: 2004. ápr. 4. 17:40
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásSzerző: Ákos » 2004. ápr. 12. 11:47

MALUG GM írta:És a különböző egységek sebzési pontjait, illetve a megtenni képes út hosszát ki, és mi alapján határozza meg? Pl. építek egy tankot, és én megmondom, hogy ez mennyit fog tudni menni, és mennyire lesz sebezhető?

Szerintem a mutatvány a támadás helyett van. De tényleg nem egyértelmű.


A tank egyszerű:

A lánctalp szerintem 2 pár keréknek számít, tehát 10" (25 cm) távolságot tud megtenni. A sebezhetősége az alkatrészeinek kapcsolódásából adódik, de nem kell kiszámolni, hiszen mindig elég az éppen támadott alkatrészt figyelni.

Akos
Avatar
Ákos
 
Hozzászólások: 5923
Csatlakozott: 2004. márc. 8. 17:30
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary

ElőzőKövetkező

Vissza: Játék

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég

cron