Nemzetközi Technic Eseménynaptár és Médiafigyelő

Re: Nemzetközi Technic Eseménynaptár és Médiafigyelő

HozzászólásSzerző: Miron » 2011. ápr. 18. 19:55

ÓÓOOóóoo... Ha csak angolul lett volna, gondolkodás nélkül átmásolom... Csakhogy ez lengyelül volt, amit szerintem egyikőnk sem ért/beszél :lol:
Avatar
Miron
 
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2007. okt. 31. 18:16
Tartózkodási hely: Pomáz

Re: Nemzetközi Technic Eseménynaptár és Médiafigyelő

HozzászólásSzerző: Marc » 2011. ápr. 18. 19:20

Miron ez mi google fordító? Komolyan inkább angolul másoltad volna be :D
Előadáson én is megnéztem a videót tényleg az a lényeg, hogy 2-3 állásból végig kell venni úgy a szakaszt, hogy nem nagyon mászkálnak bele az emberek (max a sofőr), persze alacsony magasságból, hogy jobban hasson és kész is :D
Meg pár igényesen megcsinált felirat, hogy kié a járgány (ezt akár egy körbefotózásból összerakott 360°-os panorámával lehetne még megspékelni), meg valami állandó jellegzetes téma az elején meg a végén és kész is a no1 nemzetközi videó :D
Nincs olyan, hogy valami nem sörnyitó :D

Brickshelf-em, [url]Kínálok[/url], Keresek
Avatar
Marc
 
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2010. máj. 10. 17:10
Tartózkodási hely: otthon

Re: Nemzetközi Technic Eseménynaptár és Médiafigyelő

HozzászólásSzerző: Miron » 2011. ápr. 18. 15:33

Íme a lengyel versenyszabályzat erősen nyers magyar fordításban... :lol:

lengyel-magyar fordítás


GP Mazóviai rendeletek 2011
Szerkesztő: kid
2011/02/28.
És indulunk!

GP Mazóviai rendeletek 2011

1. Általános rendelkezések
1.1. Alapján munkahelyek
GP Mazóviai az esemény a ciklikus rendezvényt, melynek során a résztvevők felelősek a maguk számára. Versenyek tartott nyilvános helyeken és közterületeken. A részvétel önkéntes, és a résztvevők megállapodnak abban, hogy tartsa be az alábbi szabályokat.
GP Mazóviai egy versenyautó távvezérelt modellek terepjárók készülnek Lego téglák. Ők tartják, hogy meghatározott útvonalon, amely szakaszok korlátozott célok. A verseny célja, hogy tesztelje a készségek a jármű kezelési és a mobilitás modellje az atlétika. Konkrét kérdések irányadók a verseny szabályait.

1.2. Értesítés és részvétel
A pályázatokat részt fog venni a versenyt úgy kell végezni, az esemény szervezője szerint a jóváhagyott eljárásnak szakmák. A résztvevő köteles a felhasználónév, és a szükséges adatokat a jármű (és az eredeti modell). Minősítés a verseny előtt ellenőrzése ezeknek a paramétereknek, és a jármű megfelel a szabályoknak.

1.2.1. Application Data:
- Gyártmánya és modellje az eredeti,
- Elrendezése és a hengerek száma motor prototípusát,
- A hossza az eredeti,
- A szélesség az eredeti,
- A magassága az eredeti,
- Tengelytáv prototípus,
- Scale modell
- Átmérője a gumiabroncs,
- Meghajtó motorok (cikkszám és szám)
- Referencia anyagok (képek, ábrák), olyan formában, amely lehetővé teszi, hogy összehasonlítja a modell az adott jármű.

1.3. Csapatok
Csapatok tagjai legfeljebb három személynek kell jelenteni, hogy a szervező kezdete előtt a szezonban. A szezon során a csapat változatlan. A két legjobb eredményt elért a verseny ideje alatt a csapat a járművek nyilvántartásba a számlára (függetlenül az egyes osztályozás.)

1.4. Ítélve a verseny
Versenyek úgy ítélik meg legalább egy személy (maximum 3) nem kapcsolódó bármely versenyző. Hiányában az ilyen személy úgy ítélik meg, a szervező egy elkötelezettség méltányosság. A bíró helyt adott a járműveket, hogy vegye le, értékeli a folyosón, joga van a döntés megváltoztatására.

1.5. Elhelyezése
A rajtsorrendet határozzák meg a bíró a verseny kezdete előtt.
A résztvevőnek készen kell állnia, hogy kezdődik közvetlenül a nyitó szakaszban. Egy másik résztvevő kezdődik, amíg befejezése után az előző részben, a felszállást. Ha a résztvevő kezdete előtt tájékoztatja technikai problémákat okoznak, akkor kérjük, változtassa meg az indítási sorrendet. Visszavonása esetén a versenyből a játékos köteles tájékoztatni a bíró és levette a következő.



2. Esemény eljárás
2.1. Tényező
Az együttható kiszámítása a következő képlet:
(Össztömeg grammban x mennyiségű módosító) / (összteljesítménye a gépi meghajtás motorok teljesítménye 9V).

Táblázat 2.1.1 motorteljesítmény

Motor típusa

Mechanikus erő

2838

0,9 W

71427

0,58 A

43362

0,51 A

5292 (RC)

2,38 A

47 154

0,74 A

NXT

2,03 A

PF Közepes

1,04 A

PF XL

2,21 A


(Készítette: www.philohome.com / motorok / motorcomp.htm)

2. 2. Módosítók tényező

2.2.1. Metrikus módosító
0,5 + jármű hossza méterben.
(Például, a járművek, amelyek hossza 45 cm volt a módosító 0,5 metrikus lesz 0,45 = 0,95, valamint a járművek, amelyek hossza a 65 cm lenne, 0,5 metrikus módosító 0,65 = 1,15.)

2.2.2 módosítók konfiguráció
- Hiánya torziós tengely -0,1;
vagy
- Minden kormány tengelyek -0,25;
vagy
- Több, mint a tengely torziós-Twist -0,1;
vagy
- Több mint egy torziós tengely-Twist 0,1;

- Minden tengely felfüggesztés nélkül, -0,1;
- Közös -0,25;
- Ellenőrző tartály -0,25;
- Minden további tengely felett a második 0,05;

2.2.3 További módosítók

- Anyaga tégla és felfedezte a lakás hátsó épületben (minimum 90%-a a jármű szélességének 50%-a jármű hosszával), 0,05;
vagy
- Made tégla, felfedezték a hátsó épület oldalán és padló (legalább 90%-a a jármű szélességének 50%-a jármű hosszával), 0,08;
vagy
- Made tégla, fedezte fel a mobil épületek (billenős), amelynek oldalai és padló (legalább 90%-a a jármű szélességének 50%-a jármű hosszával), 0,1;

- Dummy dugattyús motorral működő konszenzus az elrendezés, és helyét a prototípus, 0,03;
vagy
- Motor dízelmotor helyett az eredeti 0,03;

- Dashboard az óra 0,01;
- 0.01 sebességváltó rack;
- 0.01 ablaktörlő;
- Nyissa ki az ajtókat 0,02;
- Shining spotlámpák 0,02;
- 0,02 utasülés;
- Szilárd emeleti (motor alagút nem kell szilárd, kivéve, ha szorosan kitölti a hajtómotor, vagy hatóanyag nélküli) 0,02;
- Side tartályok (nem készült tartályba akkumulátorok) 0,03;
- Kormánykerék forog szögének megfelelően a kerekek 0,03;
- Tükrök 0,03;
- A csuklya vagy vezetőfülke oldani, pierwowzorze 0,03
- Első lökhárító (legalább 90%-a jármű szélessége) 0,03
- Hátsó lökhárító (legalább 90%-a jármű szélessége) 0,03


- Hiánya tömör ajtók -0,03;
- Nincs kormány -0,1;
- Nem vezetőülés, -0,1;
- Nincs szilárd tető -0,1;
- Előrejelzések (túl a vázlatos által kijelölt keretet vagy szerv) -0,1 motorok;
- -0,1 Kitett elektromos vezetékek;

A felső határ további módosítók: 0,35.

2.3. Meghatározó szabályok szakasz
A távolság a kapuk között nem lehet kevesebb, mint az a leghosszabb boot a jármű. A szélessége a kapuk nem lehet kevesebb, mint 110%-a legszélesebb csomagtartó a jármű. A megengedett maximális magasságának küszöb 5 cm.

2.4. Vezetési szabályok pontban
Indulásra kész a jármű azonnal ki kell vége előtt a vonal kapun keresztül indul az első szakasz. Az egész területet a korlátozásokról szóló szakasz lehet a vezetői. Minden rész tekinthető hajtott, ha az első tengely a jármű haladt át a kijelölt határvonal szakaszok.

A versenyzőknek kell fizetniük szolgáltatást, amikor a jármű szervezet súlyosan megsérült. Abban az időben a karbantartási munkák (javítások a jármű, a jármű után przewrotce) az időzítés leáll. Ha nem használja a lejátszót, hogy megítélje ezt a rekordot joga van ahhoz kötelező "megállítani az időt", hogy a szükséges javításokat.

2.5. Osztályozás
Meghatározása érdekében, hogy egy adott szakaszon a "együttható" (lásd 2.1), melynek egy része a szakasz utazási idő, valamint minden olyan "büntetés ideje" (lásd a fenti 2.6 táblázat szankciók).

A pontok kiszámítása a szakaszok szerint a következő elvek alapján:
- Lemondás a szakasz 0 pont;
- Az 1. szakasz pont;
- Minden legyőzött vetélytárs, egy pontot;
- A bónusz a második helyen egy pont;
- A bónusz a győztes a 2. szakasz;
Verseny nyer a játékos, aki megkapta a legmagasabb összpontszámot a pontok minden távolságban.
Hogy teljes legyen a verseny megszerzéséhez szükséges idő múlásával legalább egy szakaszt.

2.6. Táblázat büntetések:

Shortcut

Leírása kötelességszegés

+% Utazási idő

S

Leállási idő, megáll az idő a játékos parancsot:
- Megengedett karbantartási munkák;
- Nem megengedett, hogy a jármű előtt az újbóli időzítése;

45%

D

Megérintése a zászlók, de halad annak megfelelő oldalon, azaz a kapu

20%-os

Z

A megsemmisítést a zászlók - (ha nem lehetetlen leküzdeni az akadályokat, azaz legalább az egyik oldalán a jármű mozog az úton, nem felel meg ennek a feltételnek nem felel meg a számviteli szakasz)

35%

R

"Isten keze", azaz minden játékos a kapcsolatot a jármű (pl. karbantartás);
A jármű lehet:
- Ugrás egy jármű hossza;
- Kapcsolja be, viszont a jármű nem megengedett több mint 90 fok.
Az ötödik "Isten Keze" hatást nem számítva szegmensben.

60%-os

B

Side - oldalán a jármű megdöntését. A jármű beállítása a kerekek előtt akadály, amely kijelöli az elején a zászlók, vagy sorokat. Ott kell felszámítani további szankciók.

25%-os

T

Gördülő - az ellenőrizetlen a jármű mozgása ismert. gördülő. A jármű beállítása a kerekek előtt akadály, amely kijelöli az elején a zászlók, vagy sorokat. Ott kell felszámítani további szankciók.

30%-os

C

Standard Time - az adott szegmens 300%-a leggyorsabb út, beleértve a felhalmozott büntetéseket. Túllépése után a szabványok, minden második kétszer számít.

több C:
sek.x2

Felhalmozódott szankciókat kell kerekíteni teljes másodpercig.


3. Járművek
3.1. Üzembe
Üzembe járművek zajlik kezdete előtt az első résztvevőt és azt a bíró, aki a jogot, hogy szúrópróbaszerű vizsgálatokat. Ezen kívül, egyetlen jármű vonatkozik a kötelező mérlegelés.

3.2. A mérési pontok
Tengelytáv: mérik az első működési pár kerék (azaz, képes vezetés közben).
Tengelytáv: a távolság az első és utolsó tengelye a jármű sík terepen.
A jármű szélessége: mérik tükrök nélkül.
A jármű hossza: mérik a két szélsőség között a széles felületeken legalább 90%-át a jármű szélességének. (Például, a első lökhárító hátsó lökhárító.) Hiányában az ilyen felület a jármű hosszával kiszámításához szükséges metrikus minősül módosító tengelytávval.

3.3. Megengedett típusú járművek és terhelési
Megengedett tengellyel rendelkező járművek tervezték többtengelyes és off-road vezetési.
Elfogadhatatlan a motorkerékpárok, ATV-k és a lánctalpas járművek, nem úgy tervezték, off-road vezetést.
Önsúly a jármű legalább 2 kg.

3.4. Általános követelmények A jármű:
- Megjelenés az adott jármű;
- A mérleg 1:12-1:14;
- Minden kerék kell vezetni;
- Száma és elrendezése tengelyének torziós kompatibilisnek kell lennie az eredeti.

3.4.1. Engedélyezett jármű vezetéséhez:
- Motors megengedett pontban előírt. 2,1;
- A modellt ellenőrizni kell;
- Teljesítmény lehet tenni RC vagy tálca elemekkel;
- Ellátási dízelmotorok olyan forrásból származó, a feszültség nagyobb, mint 9V nem megengedett.

3.4.2. Megengedett a jármű kereke:
- A kerekek illeszkednie kell a terjedelme és stílusa a kiállított jármű;
- Motorkerékpár kerekek elfogadhatatlanok, és alacsony profilú abroncsok sport.

3.5. Korlátozások
Tiltott elemek elleni szabályozások, "nem-LEGO", és a módosított elemeket.
Engedélyt a nem eredeti húrok (legközelebb az eredeti vastagságú), radírok (például a meghajtószíjak) és szövet végrehajtására a függöny.

4. Ranglistán a szezon
- Az a verseny egy pont;
- Minden legyőzött vetélytárs, egy pontot;
- A bónusz a győztes a verseny szempontjából.
Avatar
Miron
 
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2007. okt. 31. 18:16
Tartózkodási hely: Pomáz

Re: Nemzetközi Technic Eseménynaptár és Médiafigyelő

HozzászólásSzerző: Kisvakond » 2011. ápr. 18. 14:09

Miron írta:Hallod, ki is próbáltam, aláraktam egy másik oldalon a YT-on a Lengyel vidinek, és nem is rossz! :P
Na, király! :D
Amúgy egynémely videójuk alatt tényleg agyzsibbasztó a zene :) azok nekem sem tetszenek.. :roll:
Üdv,
..::Kisvakond::..
Brickshelf | YouTube | Eurobricks | Picasa | Flickr | etc.
KépKép
Avatar
Kisvakond
 
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: 2009. jún. 21. 22:54
Tartózkodási hely: Oslo, Norway

Re: Nemzetközi Technic Eseménynaptár és Médiafigyelő

HozzászólásSzerző: Miron » 2011. ápr. 18. 14:02

Hallod, ki is próbáltam, aláraktam egy másik oldalon a YT-on a Lengyel vidinek, és nem is rossz! :P
Avatar
Miron
 
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2007. okt. 31. 18:16
Tartózkodási hely: Pomáz

Re: Nemzetközi Technic Eseménynaptár és Médiafigyelő

HozzászólásSzerző: Tomi » 2011. ápr. 18. 14:01

Igen, ez alatt elég durva metál volt( :ty109: :twisted: ), jó ötlet a klasszikus is. Talán ha többféle stílusból keverjük össze, az megoldás.
Ott van pl. az Apocalyptica, na ők csellón játszák a metált. :ty112:
Avatar
Tomi
 
Hozzászólások: 3346
Csatlakozott: 2008. júl. 7. 10:51
Tartózkodási hely: Pest-megye

Re: Nemzetközi Technic Eseménynaptár és Médiafigyelő

HozzászólásSzerző: Kisvakond » 2011. ápr. 18. 13:53

Miron írta:Nekem is nagyon tetszik! Elég jók a média dolgokban... Egyedül a zenéik nem tetszenek! De azok nagyon nem.
Ööö.. :D ..esetleg Smetana - Moldva c. darabjából eljátszhatnád a csellószólót, mi meg majd felvesszük :D (Egyik kedvencem egyébként, imádom..)

Bár sztem nem illene a TT-k hez.. De tudod mit próbáljuk ki..!
Lehet hogy jó lesz, de komolyan. :ty112:
Üdv,
..::Kisvakond::..
Brickshelf | YouTube | Eurobricks | Picasa | Flickr | etc.
KépKép
Avatar
Kisvakond
 
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: 2009. jún. 21. 22:54
Tartózkodási hely: Oslo, Norway

Re: Nemzetközi Technic Eseménynaptár és Médiafigyelő

HozzászólásSzerző: Kisvakond » 2011. ápr. 18. 13:33

mbmc írta:Ez jó ötlet. :) Iszonyat profi ez a video, mi gyakorlatilag csak ezen a téren, és egy-két kinézetbeli dologban vagyunk lemaradva.
Az elsővel egyetértek. :) A gépeitekkel kapcsolatban pedig bátran állíthatom, hogy ott vagytok a lengyel, cseh és szlovén kollégák színvonalán, melyet így fogalmaznék meg: szerintem Professzionális. :wink:

Én úgy gondolom, hogy csupán a 'médiamegjelenésünk' :D mennyiségére és minőségére kell kicsit jobban ráfeküdnünk, a többi jön magától..

Az másik különbséget abban látom, hogy ők előszeretettel építenek nagyon szép karosszériát a gépeiknek. Egyébként mostanság már nálunk sem érheti szó a ház elejét.. :) Egyre szebbek a gépeitek külsőre is.
Lehet hogy ez azért van(volt) mert ti inkább a belbecsre, a technikára, a jó hatásfokra mentek rá, (gondolom a fő cél: a versenyek megnyerése miatt), míg ők lehet hogy könnyed baráti összejövetelnek veszik ezeket - mondom ezt annak ellenére hogy űberprofi videójaik vannak, de ez független ettől sztem - hanem talán több hangsúlyt kap hogy egy évben többször csinálnak versenyt, biztos nagyon összeszokott baráti csapat, és a lényeg: a jó hangulat, az alkotás öröme, plusz a gyönyörű gépekért járó elismerések jogos és jóleső begyűjtése.. :D

mbmc írta:Ez ösztönöz arra, hogy a jövőben még jobban kinéző, terepképességekkel is jobban megáldott gépeket készítsünk. :wink:
Én azt gondolom hogy ezeket már megcsináltátok. :wink: Már most profi gépeitek vannak.

Bízom benne hogy Milan-on, és Zblj-n kívül még tudnak jönni páran a nyári keszthelyi '1st International Truck Trial Meeting, 2011 Hungary'-ra :D külföldről, mert hogy az jó mókának ígérkezik, az tuti.

* * *
OFF:Közben kerestem egy leendő profi fotóst/operatőrt a nyári talira.. Úgy néz ki egy már tuti van:
Egyik unokatesóm igen jó fotós, nem ma kezdte, van hozzá érzéke + van profi Canon gépe, tud fullHD-t vidizni nekünk + van Casio Elixim gépe, amivel tud nagy fps-sel videót lőni, így mi is nyomhatunk egy-két lassított snittet.. :D ..ha Laci vállalja hogy lezúg full gázon a RÁBÁ-val a lejtőn, mint a lengyel vidiben a TATRA.. :D (No jó, csak vicceltem: nem kérünk ilyesmit, Isten ments.. :) )
* * *
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Kisvakond 2011. ápr. 18. 15:05-kor.
Üdv,
..::Kisvakond::..
Brickshelf | YouTube | Eurobricks | Picasa | Flickr | etc.
KépKép
Avatar
Kisvakond
 
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: 2009. jún. 21. 22:54
Tartózkodási hely: Oslo, Norway

Re: Nemzetközi Technic Eseménynaptár és Médiafigyelő

HozzászólásSzerző: Miron » 2011. ápr. 18. 12:55

Nekem is nagyon tetszik! Elég jók a média dolgokban... Egyedül a zenéik nem tetszenek! De azok nagyon nem.

Ez az egy motor nekem is szemet szúrt... :ty107: Nem tudom mi lehet a dolog mögött, de pl engem nagyon megragad egy ilyen járgány látványa... :shock: :lol: annyira visszaadja az igazi gépek felépítését, hogy na. :mrgreen:

Visszatérve a szabályukra, szerintem az egyetlen megkötés h a motornak az igazi járgányon megtalálható helyen kell lennie, vagy oda be kell építeni egy látszatmotort. Motorszámról nem tudok, de tetszik, h majdnem mind váltós. :lol:

FélOff: Nem kéne a szeptemberi verseny harmadik kategóriáját (király) valami ilyenre cserélni? Tehát legyen mini, Triál terepjárók, és egy 1 XL-motoros TT?
Avatar
Miron
 
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2007. okt. 31. 18:16
Tartózkodási hely: Pomáz

Re: Nemzetközi Technic Eseménynaptár és Médiafigyelő

HozzászólásSzerző: Tomi » 2011. ápr. 18. 12:42

Ez jó ötlet. :) Iszonyat profi ez a video, mi gyakorlatilag csak ezen a téren, és egy-két kinézetbeli dologban vagyunk lemaradva.
Ez ösztönöz arra, hogy a jövőben még jobban kinéző, terepképességekkel is jobban megáldott gépeket készítsünk. :wink:

Ilyen stílusú videót movie makerrel is lehet csinálni, nem? Jó ötlet, hogy az elején kiírják, kinek a gépe mikor látható.

Elég sok többtengelyessel mentek most, a legdurvább a 10x10-es Oshkos, ami erre szvsz egyáltalán nem való. :)

Azt is néztem, hogy sokan indultak 1 db Xl motorral, pl. 6x6-osok. Ahogy a szabályzatukat nézem, mindegyik motor engedélyezett,
de nem tudom, van-e motor/tömeg arány, de valami bonyolult kiegyenlítő szorzó, vagy mi az van.
Avatar
Tomi
 
Hozzászólások: 3346
Csatlakozott: 2008. júl. 7. 10:51
Tartózkodási hely: Pest-megye

Re: Nemzetközi Technic Eseménynaptár és Médiafigyelő

HozzászólásSzerző: Kisvakond » 2011. ápr. 18. 11:29

Éppen ma került fel a lengyel kollégák videója az idei első, szezonnyitó árprilis 16.-ai futamról:

http://www.youtube.com/watch?v=oLIpRnwkhxQ



Megj.: már csak azért is érdemes megnézni mert van magyar vonatkozása is.. :)
Ugyanis SMYK kolléga egy gyönyörű CSEPEL D-566-ost(!) épített, több mint 3,5 kg, 2db NXT motor hajtja.. :D

A CSEPEL D-566-osok egyébként a Magyar Honvédségben is rendszeresítve voltak, ha jól tudom "Manci" :D becenévvel, mivel a fülkét a MAN gyártotta (vagy MAN-liszensz alatt mi, ezt nem tudom)..
Üdv,
..::Kisvakond::..
Brickshelf | YouTube | Eurobricks | Picasa | Flickr | etc.
KépKép
Avatar
Kisvakond
 
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: 2009. jún. 21. 22:54
Tartózkodási hely: Oslo, Norway

Re: Nemzetközi Technic Eseménynaptár és Médiafigyelő

HozzászólásSzerző: Kisvakond » 2011. ápr. 18. 11:17

A lengyel kollégáknál megkezdődött a már általuk az alábbi a videóban beharangozott 2011-es Truck Trial 'nagydíj' :D versenysorozatuk:

http://www.youtube.com/watch?v=n-JUjYwG ... er&list=UL

Esemény: Truck Trial GRAND PRIX Mazovia
Helyszín: Siekierkowski-híd, Varsó, Lengyelország
GPS: http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 2&t=h&z=16

Az idei szezon versenyei:
április 16.
május 14.
június 18.
augusztus 13.
szeptember 3.
október 1.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Kisvakond 2011. ápr. 18. 20:28-kor.
Üdv,
..::Kisvakond::..
Brickshelf | YouTube | Eurobricks | Picasa | Flickr | etc.
KépKép
Avatar
Kisvakond
 
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: 2009. jún. 21. 22:54
Tartózkodási hely: Oslo, Norway

Re: Nemzetközi Technic Eseménynaptár és Médiafigyelő

HozzászólásSzerző: Kisvakond » 2011. ápr. 18. 11:01

Emlékeztetőül a magyar versenyszabályok a BrTr oldalán (angolul, ha bárki kérné):

http://www.bricktrucktrial.com/article. ... 6#forum420

Köszönet érte Lacinak és a többieknek.. :ty109:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Kisvakond 2011. ápr. 18. 14:55-kor.
Üdv,
..::Kisvakond::..
Brickshelf | YouTube | Eurobricks | Picasa | Flickr | etc.
KépKép
Avatar
Kisvakond
 
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: 2009. jún. 21. 22:54
Tartózkodási hely: Oslo, Norway

Nemzetközi Technic Eseménynaptár és Médiafigyelő

HozzászólásSzerző: Kisvakond » 2011. ápr. 18. 10:57

**********************************************************************
Arra gondoltam, célszerű lenne összegyűjteni és külön topikban kezelni a külföldi Technic-es kollégáink Truck Trial / Technic Rally / etc.. rendezvényeit, eseményeit, beszámolóit, mert:

>> egyrészt igencsak belelendültek a "környékbeli" fiúk, különösen a lengyelek :)
>> másrészt közeleg a mi nyári, saját szervezésű, baráti, de ugyanakkor nemzetközire tervezett közel 3 napos keszthelyi Truck Trial rendezvényünk is.
[Lásd: viewtopic.php?f=12&t=9175 ]

Nem árt, ha minél jobban megismerjük őket, meg ha kicsit jobban képben vagyunk velük kapcsolatban is.
Mi (mármint a magyar Truck Trial Team) is azon vagyunk/leszünk hogy a minél több színvonalas rendezvény, vagy akár baráti összejövetel során, minél jobban megismerjék magyar TT-s kollégákat is mind itthon (lásd: DP-s verseny előtti rádióműsor), mind külföldön is (..na ezen fogunk még dolgozni..), mert azt hiszem rengeteget tudnánk egymástól tanulni, mind szakmailag, mind "barátilag" is.. :D

Tehát ezt a topikot valamiféle Heti Hírmondónak, TT-médiafigyelőnek :D, Nemzetközi Technic Eseménynaptárnak lehetne használni, az ide kapcsolódó híreket, eseményeket, infókat közzétenni, megbeszélni akár Truck Trial / Technic Rally / Technic Grand Prix / etc.. témákban.

**********************************************************************

(Ha netán lenne már ilyen - bocsi, én nem találtam - akkor kéretik törölni, ha nincs akkor megkérem Ákost hogy helyezze a megfelelő helyre, ha itt nem lenne jó..)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Kisvakond 2011. ápr. 18. 14:56-kor.
Üdv,
..::Kisvakond::..
Brickshelf | YouTube | Eurobricks | Picasa | Flickr | etc.
KépKép
Avatar
Kisvakond
 
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: 2009. jún. 21. 22:54
Tartózkodási hely: Oslo, Norway

Előző

Vissza: Külföldi rendezvények

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron